1.Protsessi optimeerimine
a. Firma andmed salvestatkse isiklikku kontosse.Seda tehakse ainult üks kord, peale registreerimist, aga vajadusel saab neid ka muuta.
b. Et oleks mugavam, salvestatakse nimekirja alalised kliendid, et pärast ühe klikiga täituksid kõik väljed.
2.Arve koostamine
a. Sisestatakse arve detailid. (Arve nr., viivis ja kuupäev millal on arve koostatud täitub automaatselt. Samuti ka maksetähtaeg, 14 päeva arve koostamise kuupaevast)
b. Sisestatakse kliendi andmed või valitakse juba olemasolevast nimekirjast.
c. Lisatakse kaup ostukorvi või valitakse juba valmisolevast nimekirjast
d. Vajutatakse nuppu „Eelvaade“. Ekraanile ilmub arve eelvaade. Kui ilmuvad vead, siis nupuga „Tagasi“ võib eelmisele toimingule tagasi minna. Kui kõik on õige, siis saab printida, salvestada või saata arve meilile. Kõik arved säiluvad arhiivis. Hiljem saab üle vaadata, saata või kustutada teatud arved.
3.Arve printimine